序:HK iPhone Bot 只係阿 Gap 之後準備做另一個Bot 嘅小試牛刀版本,阿 Gap 更加想做一個比全香港人用嘅 Telegram Bot,提供一個完全免費及公開的交談頻道比香港人,你會唔會想試下入去傾計呢? @HKiPhoneBot 就係其中一個公測版本!


阿Gap 由於 Facebook 無得上傳 4K 片,所以日後嘅片將會上傳到 Youtube~
如果你已經安裝 Telegram 可以立即點擊 Telegram Bot ( HK iPhone Bot ) 試玩!

今次呢條片真係錄得好長,錄完條片先知自己原來講左成半個鐘,不過全部都係阿Gap嘅心底話,所以筆者將段片編番一節節方便大家直接跳去想睇嘅位置。

START - 02:40, 基本介紹 + Telegram Channel 新功能

前日 22 號,Telegram 又出左一個新功能 - Channels,就係可以比任何用家自設一條單向 Channel 比你地嘅 Subscriber 收你嘅 Broadcasting。可能你諗,咁同一般 Broadcasting 有咩分別?

  • 有觀看次數
  • 如果別人收到其他人 Forward 嗰條Channel Message,會計觀看次數,同時只要按一下條 Forward Message 就會帶你去返原本條 Channel,相當方便,知道出處!
  • 新加入的 Subscriber 可以睇哂以往 Channel 內的 Message!

暫時 22號後更新的 Telegram 至有呢個功能,已經更新咗嘅朋友,可以 Subscribe 筆者的 Channel


02:40 - 06:25, iReserve貨存變動通知介紹

睇到好多「開賣喇」、「開賣通知」呢一類 Android/iOS App,大部份都要收錢嘅,一個價錢仲要只係支持一個系統,其實都好貴。如果用 Android 機嘅朋友可能要小心,要提防佢問你拎嘅權限,一旦權根過大,你手機嘅聯絡人/SMS 將有機會被偷走。

其實檢查 Apple 究竟係唔係開賣緊並唔係十分困難,筆者用左差不多一日時間去做加上 Integrate 去 @HKiPhoneBot,已經做到嗰啲收貴App 做到嘅事,甚至係跨平台(Android / iOS / Mac / Window)! 加上有啲 App 嘅 Server 做得唔好(例如用 PHP Single Thread/無落 Cache... 等等),人數多起上黎嘅時候 Push Notification 有時會 Delay 得嚴重... 收到 Push Notification 之前已經係十幾秒前嘅事。

相反,Telegram Server 極快的反應速度,筆者根㯫數據估計, @HKiPhoneBot 大約每秒可以發送 10k - 20k Telegram Message 通知訂閱者。

筆者的 Telegram Bot 是 100% 免費的!順帶一提,如果你係 Developer,筆者呢個 @HKiPhoneBot 利用咗以下技術 Play! Scala + Akka + Redis + Mongo


06:25 - 14:00, 為何要開發公開交談頻道 ?頻道定義?

  • 你有無試過為左某啲節目(生日?六四?佔中?)係 IM 開左個 Group 一陣就淪為死 Group?因為啲人三唔識七,佢又知我 Username/電話,唔夠膽講心入面嗰句?

  • 你有無試過唔想比人知道自己個 電話號碼 / Username,但係又想同人傾下計,好似係討論區留言咁,大家都係暱名嘅,大家無得直接起到大家底,但又可以互相吹下水。

  • 現今其實有好多有提供「頻道」嘅 App,但係好多時係純文字,一啲現世代流行又幫助吹水嘅 IM Feature (例如 錄音、Send 相/片/檔案、 Stickers)完全都無。

筆者利用 Telegram Bot 所造嘅公開交談頻道,就係針對以上 3 點,做一個完全公開的頻道。大家透過 @HKiPhoneBot 去選擇你適合嘅 Channel,一齊吹水傾計。


14:01 - 14:45 開發時的趣聞分享

詳見影片內


14:01 - 14:45 交談頻道與 Whatsapp Group/討論區的最大分別

影片內所提出,未來筆者會開發的 Telegram Bot,將會有以下功能

  • 用家將會可以自創私人交談頻道,該頻道只會給知道連結的用家使用
  • 根據現時地點,搜尋咐近的頻道,例如身處係一個Event,你開左個頻道,咐近嘅人就可以好容易搵到你
  • Admin 可以管理頻道內的用家

16:50 - 19:50 交談頻道如何幫助 炒賣 iPhone

Telegram 嘅手機/桌面版 APP 就得非常之好,只要你係 @HKiPhoneBot 內提供的 Channel 𥚃輸入

@gaplo 放 iPhone 6S 黑 64GB +112

其它係頻道內收到呢個 Message 嘅人,只要禁一下 @gaplo 就可以直接搵到你對話。唔再需要好似以前咁樣,要買張電話卡?用第二部手機?將個電話放係討論區/Facebook?


19:50 - 21:30 Telegram 對比 Whatsapp/ Line 的個人感受

詳見影片內 或 揀餐廳食飯咁講究,點解揀IM唔可以 ?


21:31 - 24:00 Telegram 如果幫助溝通

詳見影片內 或 揀餐廳食飯咁講究,點解揀IM唔可以 ?


24:01 - 25:30, 其它 Telegram Bot 介紹

Youtube Bot @YtBot
Image Bot @imagebot
投票 Bot @PollBot
音樂 Bot @GetMusicBot


25:31 - 27:05 Telegram 極級貼心的設計

詳見影片內 或 揀餐廳食飯咁講究,點解揀IM唔可以 ?【破·壹錘】Telegram的失實報導


筆者的 Youtube Channel

  • 未來主要拍 VLog
  • Intermediate/Advance Programming Tutorial
  • 簡單實用教學

全部片必定會以 4K Resolution 錄製,十年後睇番希望唔會好矇啦!哈哈!

訂閱 Telegram Channel: https://telegram.me/gaplotech


心動不如行動啦,立即安裝Telegram

iPhone/iPad 下載

Android下載

Window Phone 下載

Window/Mac/Linux下載

Mac OS X 下載