已停止更新,請移玉步到 HKG V.S. LIHKG v2 (每小時自動更新)


好多人話高登靜咗,但係又無實質數據支持,總係覺得係抺黑。所以呢次主要係比較兩大論壇的新文章的數,數據未必能夠真實反映論壇活躍程度,大家自行判斷啦!

不過阿 Gap 睇完第一日 29 Nov 嘅數據都覺得好驚訝 ,好期待一個月後畫滿一頁嘅 Chart!

讓數據說話

為咗令啲 Chart 更加易睇,兩論壇的累積文章總數減去 29 Nov 03:30 時的紀錄:

  • LIHKG - 10040
  • HKG - 6085558

UPDATE: 13 Dec 2016 高登吹水區由不變更新 http://forum7.hkgolden.com/topics_bw.htm 改為直接用 http://forum7.hkgolden.com/topics.aspx?type=BW 令數據停留住於原點,由於數據已遺失(每小時圖表不能修復)

UPDATE: May 2017 高登吹水區更改了部份介面,5月 - 8月 數據已遺失(部份圖表不能修復)

UPDATE: 9 Aug 2017 加入每星期圖

UPDATE: 28 Aug 2017 23:59 由於高登數據太爛,重設 Database。

  • LIHKG - 378652
  • HKG - 6223585

所有數據採集自高登官方網站及 LIHKG API。
採集數值時間上可能存在誤差 ± 半小時,僅供參考。

相關比較: HKG V.S. LIHKG 第二波(回覆數量)

相關文章: Developer 看高登之沉淪 - 理所當然